&noscript=1" />
GRATIS VARUPROVER | FRI FRAKT PÅ TEPPER & PLEDDER I EUROPA |  LEVERING INOM 7-14 ARBEIDSDAGER
| GRATIS VARUPROVER | FRI FRAKT PÅ TEPPER & PLEDDER I EUROPA |


Vanlige
spørsmål

  • Er det åpent kjøp eller bytterett?
    Du kan alltid returnere dine produkter innen 30 dager fra leveringsdagen. Dette gjelder for de varene vi har på lager, uansett produktkategori. For å kunne returnere et produkt må det være i uforandret stand med samtlige etiketter i behold. For mer informasjon, les våre vilkår under leverering og bytte.
  • Hvor lang er garantien?
    Fra leveringsdagen gjelder tre (3) års reklamasjonsrett etter forbrukerkjøpsloven. Garantien dekker  bare opprinnelige produksjonsfeil og ikke feil som forårsakes av kunden eller av en annen årsak som Layered ikke er ansvarlig for. For bruksslitasje gjelder 2 års garanti.
  • Kan man bestille et teppe på mål?
    Ja, det er greit å lage en spesialbestilling for noen av teppene våre.

    SEND FORESPØRSEL→
  • Kan jeg få råd om størrelsen på teppet eller møbelet?

    Ja! Send oss et bilde av rommet der produktet skal plasseres, og vi gir deg råd om hvilket teppe eller møbel og i hvilken størrelse vi tror vil passe best. 

    Reservere gratis inredningskonsultation→

  • Finnes det noen fysiske butikker?
    Ja, du er hjertelig velkommen til å besøke vårt showroom i Stockholm og finner våre forhandlere her.
  • Hvor lang er leveringstiden for et teppe eller et møbel?

    Alle våre tepper er håndlagde og laget i små mengder. Som en del av Layereds bærekraftsarbeid er vårt mål ikke å produsere flere produkter enn det som etterspørres. Derfor kan det noen ganger være lengre ventetid for produkter som for øyeblikket er utsolgt.


    For våre møbler er den vanligste leveringstiden er mellom 6-8 uker.
  • Hvordan kan jeg betale for kjøpet mitt?
    Vi tilbyr betaling via KLARNA. Du kan også bestille produktet ditt og betale senere.
  • Kan jeg få hjelp til bæring, utpakking og montering?

    Layered tilbyr via tilleggstjenestene fra Bring enkeltbemannet innbæring, dobbeltbemannet innbæring og for visse områder også kveldslevering. Les mer om dette under våre Allmenne Vilkår. Hvis du er interessert i tilleggstjenester, vennligst kontakt kundeservice, info@layeredinterior.com

  • Hvor er bestillingen min?
    I løpet av leveringstiden sender vi ut statusoppdateringer på mail. Deretter kontakter transportfirmaet deg 1–3 arbeidsdager før leveransen finner sted for å avtale et tidsintervall for levering. Har du andre spørsmål, kontakt kundeservice, info@layeredinterior.com
  • Jeg har mottatt en skadet pakke, hva skal jeg gjøre?
    Om det er en synlig transportskade er det enkleste å varsle om dette direkte til sjåføren ved mottak. Be sjåføren om en signatur på din kopi av frakseddelen. Selv om emballasjen ser hel ut, er det viktig at du pakker opp og kontrollerer varene så fort som mulig for å kunne oppdage både synlige og skjulte transportskader. Spar emballasjen for eventuell retur. Om varen er skadet ved leveranse skal dette varsles umiddelbart til Layereds kundeservice, info@layeredinterior.com. Dette skal gjøres innen tre dager for at Layered skal kunne varsle transportøren om skaden.

    Les mer→
  • Hvor slitesterke er teppene deres?
    Teppene våre er av høyeste kvalitet og dermed veldig slitesterke. Som med alle tepper kreves det at man tar vare på det for å forlenge levetiden mest mulig. 

    Les mer→
  • Er det mulig å vaske teppene?
    Vi anbefaler alltid å vaske teppene hos en profesjonell og autorisert tepperenser som utfører flatvask. Ved kjemisk rens må ikke kjemikalier som inneholder trikloretylen benyttes.

    Les mer→
  • Loer de?
    I løpet av den første tiden kan teppet loe en del. Dette skyldes ikke produksjonsfeil. Et tuftet teppe loer alltid når det er nytt. Den beste måten å fjerne lo på er å støvsuge teppet ofte i begynnelsen. Etter en stund vil det loe mindre, men det er viktig å vite at det aldri vil opphøre helt.
Logg inn

Please choose your country